eerste paar dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maria en Liza - WaarBenJij.nu eerste paar dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maria en Liza - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen Bangkok

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria en Liza

10 December 2015 | Thailand, Bangkok

na het emotionele afscheid op schiphol, zijn we, in 9 uur en 30 minuten afzien ,naar Bangkok gevlogen. gelukkig mochten we nog wel even gezellig in de cockpit zitten. het was nog een heel gedoe om de backpack flightback op te vouwen op de airport, maar gelukkig ging de busreis naar het crewhotel erg snel. Laiz en ik gingen meteen knockout bij het zwembad en daarna ff lekker een duik genomen om weer bij te komen. savonds gingen uiteten bij Baan Chiang, we moeten echt nog ff wennen aan Thais eten! Maar uiteindelijk een lekker vissoepie gehad. Mijn nicht kwam nog even met der man en dit leidde natuurlijk tot een borrel op de Banyann Tree rooftop. Een ding is zeker, dat Laiza en ik niet hebben betaald, aangezien we voor 4 heerlijke flessen wijn 500 EURO moesten afrekenen!
Eerste nachtje slapen in het hostel: Laiz lag natuurlijk heerlijk te pitten, terwijl ik van alles wakker werd op de gang en op straat. Misschien kwam het ook omdat laiz aap had en ik niet. Bedden, best wel hard. Geen deken, dus airco niet te hoog. gelukkig geen vieze beesies.
Woensdag zijn we een dagje als echte Nederlanders gaan fietsen met de crew. lekker zweten wel. bloemetjes aan Buddha gegeven. Om even bijtekomen zijn we natuurlijk daarna meteen het zwembad ingedoken. even tutten en gelijk door naar een restaurant, the never ending summer. Om nog even touristisch te doen zijn we nog wat singha biertjes gaan drinken op Khoa San Road, waarna we nog een emotioneel afscheid moesten nemen van my daddy and mommy.
Tweede nacht in het hostel: allebei heerlak geslapen. we hadden de dag ervoor boodschappen gedaan en in de koelkast gezet in het hostel, maar handige harry en ik dachten we gaan ff lekker een eitje bakken. helaas was er geen gasstel dus eieren voor niks gekocht. Gelukkig hadden we ook yoghurt gekocht dachten we, maar om de een of andere reden moet alles hier extreem zoet zijn. Dus een hap en je wordt overspoeld aan suiker.
Vandaag hebben we een beetje gechild en veel informatie over Bangkok opgezocht zodat we de komende dagen nog heerlijk kunnen genieten in de extreme touristische maar toch geweldige Bangkok.

xxx

• 10 December 2015 - 11:24

Corry Van Der Lee:

Klinkt goed allemaal. Ben benieuwd naar de komende verhalen. En foto's natuurlijk!
    Veel plezier. xx

• 10 December 2015 - 11:40

Adinda:

Leuk, klinkt goed! Ga zo door ;), liefs!

• 10 December 2015 - 11:44

Nicolette:

Leuk om al lezend ook wat van jullie reis mee te maken. Veel plezier!

• 10 December 2015 - 20:39

Dimma G:

Hoe cute is dit! Nu kan t echte avontuur beginnen ma homies. Ben al jaloers.... Keep us posted!!!
    Ps. Zo typisch dat liza gewoon in coma ligt

• 10 December 2015 - 23:30

Phyllis:

hi Liza en Maria,
    Wat heerlijk om te lezen hoe jullie het maken. Ik ga jullie graag volgen.
    Geniet maar goed.

xxx Phyllis

• 11 December 2015 - 11:11

Pim & Pom:

Klinkt als een relaxte start!

• 11 December 2015 - 12:19

Truus:

Wat een fantastisch avontuur! Nieuwsgierig naar wat jullie allemaal gaan ondernemen!
    Zet 'm op meiden! Heel veel plezier!!

• 12 December 2015 - 08:47

Marion:

Dames,
    Zo te lezen vermaken jullie je prima in Bangkok. Leuk dat jullie ook nog even met Inge en Serge heerlijke wijntjes hebben gedronken.
    Fietsen door Bangkok, ik vond achter op de brommer in Sukhumvit Road al een gewaarwording, maar ja dat was ook een 8-baans weg.
    Central World shoppen en Emporium is een aanrader, maar niets kopen hoor alleen maar kijken!!!
    paps en mams zitten nu lekker op Bonaire, wij hier maar hard werken (haha)
    Maar mijn ticket Bali is al weer geboekt hoor, 12 maart, helaas zijn jullie dan al weer vertrokken daar.
    groetjes en veel liefs van je tante